Hop til hovedindholdet

9230 Svenstrup J

Ung sangpower i Musicaliber Showkor gæster Godthåb

Arrangementsbeskrivelse

De er en flok dynamiske unge talenter med sangstemmer og en energi, der kan få selv den mest sort-synede til at glemme alle bekymringer, og kan vi måske ikke have brug for sådan en aften lige nu!

Den skønne gruppe unge i Musicaliber Showkor har i årevis været med på den aalborgensiske show-scene og sætter hvert år en kendt musical op. Desuden er de kendt for også at have en forkærlighed for ja…kærlighedssange. Så du kan forvente en aften i Forsamlingshuset med et musicalrepertoire fra kendte musicals f.eks. Little Shop of Horror, This is Halloween, The Wiz, Prince of Egypt og Circle of Life, og kærlighedssange kan f.eks. være Du er, En kærlighedshistorie, Perhaps Love, Somebody to Love og mange flere.

Anne-Mette Strandgaard leder koret, og er konservatorieuddannet med korledelse som hovedfag. Hun har ledet forskellige kor og har selv været en del af Musicaliber Aalborg.

Inden koncerten bliver der serveret lasagne med salat og brød, dessert samt kaffe.

Pris for koncert samt aftensmad, dessert samt kaffe er 175 kr.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >